نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 21:34

ترافیک سنگین شبانه در مسیرهای خروجی شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین شبانه در جاده‌های شمال، گفت: محور کندوان یک‌طرفه و محورهای هراز و کیاسر مقطعی یک‌طرفه شد.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی محورهای شمال موجب اعمال محدودیت یک‌طرفه در جاده‌ها شد.

وی با اشاره با بارش پراکنده باران و لغزندگی سطح جاده‌های شمال، افزود: همچنین در ارتفاعات ولی‌آباد کندوان شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی محور هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محور کندوان از ساعت ۱۸ از مسیر مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه شد، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کیاسر به‌صورت مقطعی درحال اجرا است.

جهان‌تاب با بیان اینکه هفته جاری شاهد حجم زیاد خودروها در مسیر ورودی محورهای شمال بودیم، تصریح کرد: بار برگشت خودروها موجب ترافیک سنگینی در مسیرهای خروجی شمال شد.

وی با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد تریلی از محور هراز و تردد تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، یادآور شد: ممنوعیت تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز در محور هراز ادامه دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567512

مهمترین اخبار ایران و جهان: