نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 19:00

دستور بن‌گویر برای خرید ۱۰ هزار قبضه سلاح

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف محافظت از شهر‌ک‌نشینان در مناطق مجاور غزه و کرانه باختری، دستور خرید ۱۰ هزار قبضه سلاح گرم برای تجهیز واحدهای حفاظت غیرنظامی را صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایتمار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، دستور خرید بیش از ۱۰ هزار قبضه سلاح از نوع مسلسل را برای توزیع به واحدهای گشت غیرنظامی در شهر‌ک‌های اشغالی واقع در مجاورت نوار غزه، کرانه باختری و شهرهای مختلط یهودی-عربی صادر کرد.

براساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، بن گویر امروز، سه‌شنبه با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «من به وزارت امنیت ملی دستور دادم تا بیش از ۱۰۰۰۰ قبضه سلاح گرم خریداری کند».

وزیر صهیونیست در ادامه گفت: هم‌زمان، وزارتخانه تجهیزات جنگی اضافی از جمله کلاه ایمنی و جلیقه‌های محافظ خریداری کرده تا پس از رسیدن سلاح‌ها توزیع شود.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه ۷ اکتبر، اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد و درگیری‌ها که تاکنون ادامه دارد، منجر به هلاکت هزاران صهیونیست شده است.

رسانه‌های صهیونیستی تاکنون تایید کرده‌اند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این آمار باز هم در حال افزایش است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534256

مهمترین اخبار ایران و جهان: