نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 18:49

۲۴ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند در پلاک «جیلارد» رفع تصرف شد

دماوند- رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند از رفع تصرف ۲۴ هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان در پلاک «جیلارد» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از رفع تصرف ۲۴ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند در پلاک «جیلارد» از دست زمین‌خواران خبر داد.

همتی با بیان اینکه ۱۵ نفر از متصرفان متجاوز به اراضی ملی توسط کلانتری گیلاوند دستگیر شده اند، اظهار داشت: صبح امروز با اخذ دستور مقام قضائی با تلاش عوامل یگان حفاظت مسکن و شهرسازی شرق استان تهران و کلانتری ۱۲ گیلاوند با بکارگیری یک دستگاه لودر از شهرداری دماوند اراضی دولتی در پلاک ثبتی ۳۳۵۷ فرعی از ۷۱ اصلی «جیلارد» موسوم به حیدرآباد (گیلاوند، انتهای خیابان ۹ دی) از ید متصرفین خارج شد.

وی افزود: در این اراضی سودجویان متصرف اقدام به دیوارکشی و احداث بنا غیرقانونی در اراضی دولتی کرده بودند که در مجموع رفع تصرف ۳۷ قطعه از پلاک ارزشمند شهرستان دماوند به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال طی دو روز عملیات در مورخ ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه سال جاری انجام گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند بیان کرد: در جریان رفع تصرفات دو روز اخیر ۱۵ نفر از متصرفان متجاوز به اراضی ملی توسط نیروهای کلانتری دستگیر و به قوه قضائیه معرفی شدند و با تمام توان از اراضی ملی در برابر سودجویان و متصرفان ایستادگی خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496912

مهمترین اخبار ایران و جهان: