نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 09:42

واگذاری ۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از واگذاری ۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان استان خراسان‌شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان‌شمالی مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم واگذاری ۷۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ارائه ابزار کار به افراد مستعد اشتغال است و واگذاری تراکتور به مددجویان فعال در عرصه کشاورزی در همین راستا انجام می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد با شرکت تراکتورسازی گفت: برای هر دستگاه تراکتور ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه قیمت نهایی هر دستگاه تراکتور حدود ۴۸۰ میلیون تومان برآورد شده است، افزود: مابه‌التفاوت این مبلغ نیز به عنوان سهم آورده مددجو در نظر گرفته شده است.

فیروزآبادی با تشریح اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان تاکید کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با ایجاد درآمد باثبات، زمینه خودکفایی و خوداتکایی مددجویان را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: طرح مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خرید تراکتور با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد برای مددجویان کمیته امداد و کمک به توسعه بخش کشاورزی استان خراسان شمالی در حال انجام است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254256

مهمترین اخبار ایران و جهان: