نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 20:47

برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کاشان در سال جاری

کاشان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: دومین کنگره ملی شهدای کاشان در سال جاری در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ پاسدار کریم اکبری عصر یکشنبه در دیدار نوروزی جمعی از مدیران کاشان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن نوروز و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امسال از طرف رهبر معظم انقلاب سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است و بسیج این آمادگی را دارد که در راستای تحقق فرمایشات ایشان با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی همکاری کند.

وی با بیان اینکه کاشان شهر دارالمومنین و خاستگاه بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید است، ابراز داشت: با توجه به اینکه تعداد شهدای کاشان بیش از یک هزار است کنگره شهدای این شهرستان به صورت ملی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه دومین کنگره ملی یک هزار و ۸۰۰ شهید شهرستان کاشان در سال جاری در کاشان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کنگره بعد از حدود ۲۰ سال مجدد برگزار می‌شود و از این رو همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را طلب می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور در واپسین روزهای سال گذشته گفت: از کاشان بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر بن اردوی راهیان نور اعزام شدند که این خود یک فعالیت فرهنگی برجسته است.

سرهنگ اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در سطح کشور افزود: دشمن و استکبار جهانی از تمام ظرفیت خود برای شکستن مقاومت ملت ایران استفاده کرد و با جنگ ترکیبی خواست کشور را به آشوب بکشد که الحمدالله در این راه شکست خورد.

وی همچنین با اشاره به موضوع حجاب در سطح شهر و کشور خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید در اجرای حکم الهی تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه ۲۶ دستگاه متولی موضوع حجاب در جامعه هستند، تاکید کرد: متأسفانه سالهای قبل کوتاهی‌هایی انجام شده است که لازم است با اتخاذ تدابیری کوتاهی‌های قبل جبران شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111356

مهمترین اخبار ایران و جهان: