نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 13:37

حفاری‌ها در سطح شهر بوشهر ترمیم شود

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: دستگاه‌ها خدمات رسان برای توسعه شبکه، اصلاح و ترمیم انشعابات حفاری‌هایی در سطح معابر عمومی شهر ایجاد می‌کنند که باید هر چه سریع‌تر ترمیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح شنبه در نشست مشترک با مدیران آبفای شهرستان بوشهر و شهرداری این شهر در مورد حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر برای توسعه شبکه آبرسانی اظهار داشت: شورا و شهرداری برای تسریع در خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در زمینه تأمین آب مصرفی و توسعه شبکه فاضلاب بیشترین همکاری را با شرکت آب و فاضلاب داشته اند.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات رسان درخواست داریم در زمان تهیه اسناد مناقصه پروژه‌های خود، هزینه درخواست مجوز و ترمیم آسفالت را هم در نظر بگیرند تا شهروندان دچار مشکلات نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه طولانی شدن زمان عملیات حفاری و ترمیم‌ها موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است از شرکت‌های خدمات رسان خواست بر اساس برنامه‌ای زمان بندی شده عملیات حفاری و ترمیم را اعلام کنند.

نیک روش در پایان برای جلوگیری از دوباره کاری‌ها از شهرداری بوشهر خواست نظارت کامل بر زیرسازی و ترمیم آسفالت‌ها داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305312

مهمترین اخبار ایران و جهان: