نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:50

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه خیر ساز حوزه درمان بندرلنگه

بندرلنگه - آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه مرتبط با حوزه درمان، کاملا خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال در بندرلنگه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه مرتبط حوزه درمان، کاملاً خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال در بندرلنگه پیش از ظهر یکشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خیرین سلامت شهرستان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بندرلنگه، مدیران شبکه بهداشت و بیمارستان بندرلنگه برگزار شد.

غلامعلی جاودان ضمن تقدیر از حضور فعال خیرین در عرصه سلامت و بهداشت به ویژه خیر نیک اندیش حاج عبدالجلیل امیدی گفت: طی این آیین، همراه سرای بیمارستان شهدای بندرلنگه با متراژ ۱۱۰ متر و برآورد هزینه ۶ میلیارد ریال، بخش ICU با ده تخت و متراژ ۴۲۰ متر مربع و برآورد هزینه ۳۰ میلیارد ریال، پانسیون ۵ واحدی پرستاران با متراژ ۳۲۰ متر و براورد هزینه ۱۱ میلیارد ریال، مهدکودک با متراژ ۴۵ مترمربع و هزینه ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طی این آیین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی بخش اطفال با ۳۰ تخت و متراژ ۳۸۰ متر، و برآورد هزینه ۳۰ میلیارد ریال، کلینیک شیمی درمانی و اورژانس با متراژ ۱۰۰۰ متر مربع و برآورد هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال و بخش مامو گرافی با برآورد هزینه ۹۰ میلیارد آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خاتمه از همکاری و همیاری خیر نیک اندیش حاج عبدالجلیل امیدی که در کنار امورات خیر از جمله مدرسه سازی و حوزه های مختلف قدم در مسیر توسعه سلامت شهرستان بندرلنگه نهاده اند تقدیر کرد و گفت: قطعاً حضور و همراهی خیرین در توسعه سلامت که یکی از نیازهای اساسی انسان است کمک ارزنده و شایانی به دستگاه های متولی امر سلامت در استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308112

مهمترین اخبار ایران و جهان: