نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 14:03

بسیج دانشجویی موتور محرک جریان‌های انقلابی است

بندرعباس - فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: بسیج دانشجویی همیشه پیشتاز حرکت‌های بزرگ در همه عرصه ها بوده و موتور محرک و حرکت دهنده ی جریان‌های انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اباذر سالاری، ظهر شنبه در آیین افتتاحیه دوره دانشجویان خط امام (ره) با اشاره به دوران دانشجویی و حضور در دوره طرح معرفت، بیان داشت: این چنین دوره‌ها در زندگی، مثل یک نسیم‌هایی در زندگی انسان است که گاهی وقت‌ها کل مسیر زندگی انسان را تغییر می دهد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عنوان کرد: این فرصت در ماه محرم ماه نورانیت، معنویت و بصیرت که خداوند به شما توفیق داده در جوار مطهر فاطمه ثانی حضرت فاطمه معصومه (س) قرار بگیرید را غنیمت بشمارید.

سردار سالاری خاطرنشان کرد: دانشجویان عزیز سعی کنید از فرصت پیش آمده آن به خوبی استفاده کنید. بخشی از این دوره مسلح شدن به ایمان و اعتقادات هست و بخش مهم تر از آن ذخیره اندوزی برای خودتان در جوار بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران است، سعی کنید خوب استفاده کنید شاید فرصتی مثل چنین ایامی دیگر شکل نگیرد، لذا ان شاالله ما را نیز از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم که بسیج دانشجویی همیشه پیشتاز حرکت‌های بزرگ در همه عرصه ها بوده و موتور محرک و حرکت دهنده ی جریان‌های انقلابی است، در پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید که دانشجویان همیشه در این حرکت پیشتاز بوده اند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: شما دانشجویان باید خود را مسلح به سلاح ایمان، تقوا و بصیرت کنید تا بقیه را به حرکت وادارید و پرچمداری خود را در همه عرصه ها حفظ کنید.

سردار سالاری خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده است که دشمن کار دشمنی خودش را محکم و با قوت انجام و دنبال می‌کند، ماهم با برنامه ریزی و با مسلح شدن به دستاوردها و تکنولوژی‌های موضوعات مختلف بتوانیم در جهت رفع خلأها و شبهات آنها اقدام کنیم و این کار میسر نمی‌شود مگر به همت شما دانشجویان عزیز و گرامی که خط مقدم جبهه هستید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1415597

مهمترین اخبار ایران و جهان: