نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 15:18

رسالت خبرنگاران امانت داری و بیان واقعیت ها در جامعه است

املش- فرمانده سپاه ناحیه املش گفت: رسالت خبرنگاران امانت داری و بیان واقعیت ها در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مهدی پور ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران املش با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهیدان رسانه اظهار کرد: امروز خبرنگاری در نظام اسلامی شغل نیست بلکه یک عشق و طلیعه آگاهی بخشی، تعهد و مطالبه گری و تجسمی از واقعیات است.

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران امانتداری و بیان واقعیات جامعه بویژه مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولین جهت رفع آنان است، افزود: باید به گونه‌ای کار کرد که مردم نسبت به نظام خوش بین و امیدوار شوند تا در پایان سال با حضور حداکثری در انتخابات، همه نقشه‌های دشمنان علیه نظام را خنثی کنند.

سرهنگ مهدی پور ادامه داد: در سال جاری ۸ واحد مسکن محرومین مشترک سپاه و کمیته امداد با زیر بنای ۴۴ تا ۵۰ متر با ۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض سپاه و ۲۰۰ میلیون تومان وام با پرداخت ۲۰ ساله به صاحبان منازل ساخته می‌شود تاکنون ۶ واحد در سطح شهرستان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

فرمانده سپاه املش اضافه کرد: سوله صالحین حوزه امام حسین (ع) البرز با ۴۵۰ متر مربع زیربنا، ۵ پایگاه نیمه تمام تا هفته بسیج امسال به بهره برداری می‌رسد همچنین سایت ناحیه در ۴ طبقه با ۱۵۰۰ متر مربع مساحت با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۷۰۰ هزار تومان، ذبح ۶۰۱ رأس گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان در روز عید غدیر قربان بخشی از کارهای انجام شده این ناحیه است.

سرهنگ مهدی پور تصریح کرد: موکب اربعین شهرستان املش در مرز مهران مستقر شده است لذا خیران و نیکوکاران و شهروندان خیر اندیش املشی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خویش را به جهت پذیرایی از زائران اربعین حسینی به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435653

مهمترین اخبار ایران و جهان: