نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 09:06

جهاد تبیین و روشنگری مهمترین رسالت اصحاب رسانه است

کرمانشاه- امام جمعه اهل سنت پاوه با اشاره به گسترش فضای مجازی و افزایش دسترسی به اطلاعات، گفت: جهاد تبیین و روشنگری مهمترین رسالت اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملاقادر قادری صبح چهارشنبه در نشست تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان پاوه، اظهار کرد: در اسلام منبر و محراب اولین رسانه مسلمانان بوده و از صدر اسلام تاکنون، این رسانه فعالیت داشته و به مردم خدمت کرده است.

وی افزود: شهر پاوه به دلیل رسانه‌های غنی محراب و منبر و وجود صاحبان قلم و اهل فرهنگ، مایه افتخار دوستان و حسادت دشمنان است.

امام جمعه اهل سنت پاوه تصریح کرد: در عصر ما فعالیت در فضای مجازی و کار رسانه‌ای بسیار سخت است و هر شهر و منطقه‌ای حتی کوچک و کم جمعیت، اکنون یک رسانه در اختیار دارند.

قادری بیان کرد: انتظار از صاحبان رسانه‌ها این است که واقعیت‌ها را بازگو کنند حتی اگر بازگو کردن واقعیت‌ها سخت باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با شبیخون فرهنگی بر علیه ملت و خانواده‌های ما، قصد دارند با استعمار فرهنگی بر جامعه اسلامی حاکم شوند.

امام جمعه اهل سنت پاوه گفت: امروز در جنگ نرم قرار داریم و صاحبان قلم باید هوشیار باشند و با دقت نظر مطالعه کنند و در انتشار مطالب آگاهی و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

حیدری فرماندار پاوه نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: جهاد تبیین گوشه‌ای از فعالیت و کار خبرنگاران است که باید در راستای روشنگری مردم نسبت به مسائل پیرامون قلم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در بحث اطلاع رسانی نمی‌خواهند که واقعیت‌ها به افکار عمومی جامعه تزریق شود و به دنبال انتشار مطالب و اخباری خلاف واقع در جامعه ما هستند.

فرماندار پاوه بیان کرد: دشمن مرتب در حال تزریق افکار منفی به جامعه ما و مردم ما است و در این میان هم خاموش ننشسته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433153

مهمترین اخبار ایران و جهان: