نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 15:29

ورود بسیج در هر عرصه‌ای منجر به بهبود اوضاع می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: حضور بسیج در هر عرصه‌ای منجر به تغییر و بهبود اوضاع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج با بیان اینکه حضور بسیج در هر عرصه‌ای موجب تغییر و بهبود اوضاع می‌شود، اظهار کرد: نمونه این تغییر در ایام کرونا خود را نشان داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: اخذ مجوز برای راه‌اندازی رشته‌های مختلف و حوزه پژوهش هم با همراهی کارکنان دانشگاه میسر شده است.
وی راه‌اندازی پارک علم و فناوری، آغاز و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی، تامین تجهیزات مورد نیاز و ...  را از جمله اقدامات انجام در دانشگاه با وجود همه مشکلات دانست و ادامه داد: یکی از رموز موفقیت بسیج کار بدون چشمداشت است.
بختیاری به حضور ناصر ابوشریف در این دانشگاه به مناسبت حوادث غزه اشاره و تصریح کرد: پیروزی مقاومت در مقابل ارتش مسلح رژیم صهیونیستی قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح در مقابل یک گروه مقاومت و ملت غزه شکست خورده است.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم بیانیه حمایتی کادر درمان زنجان از مردم غزه توسط مشهود تقیلو رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با تاکید بر آمادگی بسیج جامعه پزشکی برای حمایت عملی از مردم فلسطین قرائت شد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586353

مهمترین اخبار ایران و جهان: