نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 23:01

خسارت میلیاردی سیل به پل، ابنیه و تأسیسات روستای علی‌آباد نور + فیلم و عکس

پس از وقوع سیل صبح امروز در روستای علی‌آباد بخش چمستان شهرستان نور و تخریب پل و تأسیسات، معاون عمرانی استاندار مازندران ساعتی قبل از منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، پس از وقوع سیل صبح امروز در روستای علی‌آباد بخش چمستان شهرستان نور، پل ورودی روستا کامل تخریب شد و خسارت فراوان به ابنیه، جاده و تأسیسات وارد آمد.

احمد توکلی معاون امور عمرانی استاندار مازندران، بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور و مسؤولان استانی و شهری ساعاتی قبل از تخریب‌های وارد شده به منطقه از نزدیک بازدید کردند.

فرماندار شهرستان نور در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: سیل خروشان که پس از بارش باران شب گذشته و امروز به وقع پوست پل اصلی و ارتباطی روستا علی آباد را کاملا تخریب کرد و ارتباط از منطقه شمال به جنوب این روستا کامل قطع شد.

بیژن پولادی افزود: پس از بروز سیل سیستم آب، برق و گاز منطقه قطع شد و با استقرار دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی از ابتدای صبح در محل حادثه برق و آب منطقه وصل شد و با تلاش عوامل شرکت گاز در تلاش هستیم تا سوخت گاز در فصل سرد به صورت موقت نصب تا در روزهای آینده اتصال دائمی برقرار شود.

وی تصریح کرد: خسارت سیل در منطقه علی آباد بسیار سنگین است  و رودخانه خروشان از وسط این روستا عبور می‌کند.

فرماندار نور، بیان کرد: در سیل‌های متعدد یک ماه گذشته مناطق مختلفی  در روستاهای چمستان دچار آسیب شدید شد و نتوانستیم از امکانات دولتی خاصی استفاده کنیم هرچند امکانات لازم از سوی خودیاری و پیمانکاران محلی حاصل شد.

وی با قدردانی از پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران و احمد توکلی سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران، گفت: امیدواریم با اختصاص بودجه از محل‌های مختلف ستاد مدیریت بحران و اعتبارات ملی خسارات ناشی از سیل و بلایای طبیعی در منطقه تاحدی جبران شود.

به گزارش فارس، فیلم پایین مربوط به ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه بوده که نشان از طغیان رودخانه دارد که دقایقی بعد باعث ریزش و تخریب کامل پل ارتباطی شد.

گزارش از قربانعلی مسافر

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608753

مهمترین اخبار ایران و جهان: