نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 09:26

اولین رویداد تولیدات رسانه‌ای دانشجویان برگزار شد

علی دهنوی مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز کرمانشاه گفت: اولین رویداد از سلسله رویدادهای آموزش تولیدات رسانه‌ای ویژه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باهدف توانمندسازی و تشکیل تیم‌های رسانه‌ای در استان کرمانشاه برگزار شد.

علی دهنوی مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، در خصوص رویداد آموزشی رقابتی تولید پادکست که برای دانشجویان استان برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه، اولین رویداد از سلسله رویدادهای آموزش تولیدات رسانه‌ای ویژه دانشجویان بود که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این رویداد با حضور ۵۰ نفر از دانشجویان علاقه‌مند استان کرمانشاه برگزار و شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را جهت تولید پادکست فراگرفتند.


مسؤول سازمان فضای مجازی سراج مرکز کرمانشاه عنوان کرد: در این رویداد فراگیران پس از آشنایی با مبانی داستان‌نویسی، گویندگی پادکست و نرم‌افزارهای لازم اقدام به تولید پادکست با موضوعات روز دانشجو، ایام فاطمیه و حمایت از مردم مظلوم غزه کردند‌.

دهنوی در پایان بابیان اینکه هدف از برگزاری سلسله رویدادهای آموزش تولیدات رسانه‌ای، شناسایی و توانمندسازی علاقه‌مندان در جهت تشکیل تیم‌های رسانه‌ای در سطح استان است گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری چندین رویداد تخصصی ویژه دانشجویان در دانشگاه‌های استان برگزار نمایم.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598409

مهمترین اخبار ایران و جهان: