نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 22:50

مارتینز: برای بردن دربی خوزستان مشتاق بودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می دانستیم دربی خوزستان است و حریف اشتیاق داشت مقابل فولاد خوب بازی کند. تاکتیک های خودمان را روی زمین ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از خوزستان،  خوان ایگناسیو مارتینز پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خیلی خوشحالیم بیشتر خوشحالیم که در لحظات آخر پیروز شدیم. حتما باید بگویم تمامی بازیکنان شور و اشتیاق زیادی برای برد داشتند تا مثل بازی با هوادار پیروز شوند. فصل سختی را شروع کردیم و تا امروز در زمین خودمان پیروز نشده بودیم. تمام کاری که امروز هواداران فولاد انجام دادند عالی بود بابت اینکه در همه لحظات بازی شور و اشتیاق را وارد تیم کردند. به سرمربی استقلال خوزستان تبریک گفتم چون فوتبال خوبی بازی کردند.

وی ادامه داد: می دانستیم دربی خوزستان است و حریف اشتیاق داشت مقابل فولاد خوب بازی کند. تاکتیک های خودمان را روی زمین ایجاد کردیم ولی در تمامی لحظات آنها نیز پا به پای ما بازی کردند. به اهالی رسانه هم تبریک می گویم شاید شما هم هواداران فولاد باشید و خوشحال باشیم.

سرمربی فولاد در مورد شرایط تیم استقلال خوزستان گفت: به مربی استقلال خوزستان هم گفتم توپ های بلند معمولا می فرستادند، منظورم این است که در طول بازی خوب بازی کردند از نظر دفاعی هم خوب بودیم مقابل حریف، روی ضربه های کاشته واقعا خطرناک بودند. درضد حملات بسیار خوب عمل کردند و ما سد دفاعی خوبی ایجاد کردیم و هر لحظه می توانستند گلزنی کنند.

وی در مورد اینکه مدافعان فولاد در برخی دقایق مرتکب اشتباه شدند این بخاطر وضعیت چمن ورزشگاه بود یا نه ، گفت: پیش تر هم گفتم امکانات و چمن فولاد وصف ناپذیر است اگر بازی هوادار را می دیدی بیشتر این موضوع را درک می کردید می خواستیم سرعت بدهیم به بازی ولی چمن خیس بود و در کل امکانات فولاد بی نظیر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544597

مهمترین اخبار ایران و جهان: