نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 11:23

ادامه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: معمولا از روز چهارشنبه شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که امروز این ترافیک به سمت شمال خواهد بود.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد روان در تمامی محورهای مازندران برقرار است.

وی افزود: معمولا از روز چهارشنبه شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که امروز این ترافیک به سمت شمال خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی که از روز گذشته در جاده‌های شمال اعمال شده تا روز شنبه ادامه دارد، تصریح کرد: بر این اساس ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از صبح امروز اجرا شده و تا ساعت ۱۲ امروز ادامه دارد و همچنین این محدودیت از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه هم در دستور کار قرار دارد.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه سوم آذر ماه امسال از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه سوم آذر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور کیاسر هم درصورت ترافیک یک‌طرفه می‌شود، گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز، کندوان و کیاسر درصورت ترافیک سنگین خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581953

مهمترین اخبار ایران و جهان: