نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 19:53

ادامه محدودیت یک‌طرفه در جاده کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه کاهش دید تردد خودروها را در محور کندوان کند کرد، گفت: کندوان کماکان یک‌طرفه است ولی تردد دوطرفه خودروها در محور هراز برقرار شد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ترافیک محور هراز باتوجه به اعمال محدودیت تردد مقطعی پرحجم شد.

وی با اشاره به ادامه اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان، افزود: مسیر مرزن‌آباد محور کندوان به سمت شمال از ساعت ۶صبح امروز مسدود شد و تا ساعت ۱۱ با تخلیه ترافیک مسیر یک‌طرفه شد و کماکان هم تداوم دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه شاهد کاهش دید در ارتفاعات کندوان و سوادکوه هستیم که تردد خودروها را کند کرد، تصریح کرد: همچنین شاهد بارش باران و لغزندگی سطح محور هراز هستیم که لازم است هشدارها جدی گرفته شود.


جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت از محور هراز و ممنوعیت تردد تمامی تریلی از محور سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه را در محورهای کندوان و هراز خواهیم داشت که در محور هراز به‌صورت مقطعی است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش باران احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499597

مهمترین اخبار ایران و جهان: