نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 15:58

پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور ۸۰۰ هزار البرزی برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از جمعیت ۸۰۰ هزار نفری در مسیر ۱۲ گانه راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین، مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تسلیت ایام، با اشاره به اینکه پیاده روی جاماندگان اربعین در استان البرز طی ۱۲ مسیر اعلامی با حضور و مثال زدنی مردم برگزار شد، گفت: عاشقان امام حسین علیه السلام و یاران شهید ایشان، در روز اربعین حسینی که توفیق زیارت و حضور در مسیر راهپیمایی حرم اباعبدالحسین (ع) را نداشتند با حضور چشم گیر خود در مسیر ۱۲ گانه پیش بینی شده استان به عزاداری پرداختند.

وی افزود: این جمعیت بی‌بدیل با حضور خود عشق و‌ علاقه خود به ائمه اطهار (ع) را نشان دادند و این عشق بی پایان را به رخ جهانیان کشیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: ۳۰۰ موکب در مرکز استان البرز به منظور خدمات رسانی به جمعیت جاماندگان در مسیر مستقر بودند که اغلب آن‌ها در مسیر امامزاده حسن (ع) الی امامزاده محمد (ع) قرار داشتند.

به گفته این مقام مسؤول ۴۰۰ موکب در سطح سایر شهرستان‌های البرز و در مسیر پیاده روی جاماندگان مستقر شده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: برخی از این موکب‌ها تا پایان ماه صفر و ایام شهادت دایر خواهند بود.

وی اظهار کرد: جمعیت حاضر در پیاده روی جاماندگان ۳۰۰ هزار نفری تخمین زده می‌شود؛ ۵۰۰ هزار نفر نیز در سایر شهرستان‌ها حضور داشتند که با این حساب جمعیت حاضر در راهپیمایی جاماندگان اربعین به ۸۰۰ هزار نفر می‌رسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1488253

مهمترین اخبار ایران و جهان: