نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 21:33

تماس اول صبح رئیس‌جمهور برای پیگیری «بحران آب» در سمنان

چاره‌سازی برای «بحران آب» محور سخنان رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان سمنان در انتخابات سیزدهم در گفت‌وگو با رئیس‌جمهوری بود؛ رئیس‌جمهور هم به‌سرعت موضوع را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در جلسه‌ای که اخیراً آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان با شماری از فعالان سیاسی جبهه انقلاب اسلامی داشت، موضوع کمبود آب استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا عموزاده، رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان سمنان در انتخابات سیزدهم در این دیدار با تشریح وضع بحرانی تأمین آب در استان سمنان، خواستار برنامه‌ریزی جدی دولت برای رفع این دغدغه همگانی در استان سمنان شد.

عموزاده در این دیدار در سخنانی در حضور رئیس‌جمهور، به مشکل جدی کمبود آب در شهرهای مختلف استان سمنان اشاره کرد و از ریاست‌جمهوری و دولتمردان خواست تا در این زمینه چاره‌ای بیندیشند.

وی تصریح کرد: بحران آب شهرهای استان سمنان را فراگرفته است و رفع این مشکل باید در اولویت تصمیم‌سازی‌های دولت قرار گیرد.

به گزارش فارس؛ فردای این دیدار هم سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه کارگروه اقتصادی استان سمنان از تماس اول صبح رئیس‌جمهور برای تعیین تکلیف تسریع برای تأمین منابع آبی استان و رفع بحران آب در این استان با قید فوریت خبر داد.

طرح‌های تأمین آب پایدار برای استان سمنان که در دولت دهم مصوب و اجرای آن آغاز شده بود، با کارشکنی برخی مسؤولان دولت یازدهم متوقف شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1269197

مهمترین اخبار ایران و جهان: