نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 15:23

جشنواره تعاونی‌های برتر مازندران برگزار می شود

ساری- مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر در استان خبر داد و گفت: هجدهمین دوره جشنواره برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد پویش ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ازآغاز فرآیند ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان از طریق سامانه جامع بخش تعاون خبر داد و اظهار کرد: فرآیند ثبت نام تا ۱۹ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و تعاونی‌ها باید طبق دستورالعمل‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: بروز رسانی مدارک ومستندات تعاونی‌ها در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون کشور از الزامات ثبت نام در این جشنواره می‌باشد.

پویش افزود: شرکت‌های تعاونی استان مازندران جهت ثبت نام در این جشنواره بایستی با ورود به سامانه هوشمند تعاون کشور به نشانی Taavoni.mcls.gov.ir از زیربخش خود اظهاری اقدام به ورود اطلاعات چهارگانه مربوطه نموده و به تکمیل موارد درخواستی بپردازند.

مدیر امور تعاون اداره کل با اشاره به اینکه هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ابتدا ضروری است مدیران تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها برای ثبت نام درجشنواره، قبل از انجام هرکاری نسبت به بروز رسانی تعاونی خود که شامل برگزاری مجمع عمومی؛ صورتهای مالی, ثبت شاغلین, برند, صادرات و… می‌باشد، اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: چنانچه تعاونی‌ها این مرحله را انجام ندهند قطعاً نمی‌توانند در زمان ثبت نام شرکت در جشنواره اقدام کنند.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: بعد از تاریخ اعلام شده رتبه بندی اولیه تعاونی‌ها توسط سامانه انجام شده و آن دسته از شرکت‌های تعاونی که حدنصاب لازم را در این مرحله به دست آورده باشند جهت تکمیل اطلاعات و رتبه بندی نهایی مجاز به تکمیل فرم و بارگذاری مستندات نهایی در سامانه خواهند شد.

پویش گفت: پس از رتبه بندی کمی و کیفی بر اساس شاخص‌های مد نظر در سامانه تعاونی‌های برتر استانی و ملی مشخص شده و در هفته تعاون تجلیل خواهند شد.

وی در پایان بیان داشت: متقاضیان شرکت در این جشنواره در صورت برخورد با هرگونه مشکل در سامانه یا ورود به سامانه با کارشناسان شهرستان مربوطه تماس حاصل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244509

مهمترین اخبار ایران و جهان: