نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 09:59

آغاز ساماندهی ۵۶ منطقه آسیب در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به وجود ۵۶ منطقه آسیب در این استان گفت: فعالیت‌های گسترده برای ساماندهی مناطق آسیب در مازندران آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی امروز در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی مازندران، با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی روند توسعه و پیشرفت کشور را کند خواهد کرد،اظهار کرد: بی‌توجهی به مشکلات و آسیب‌‌های اجتماعی سبب انباشت چالش‌ها و بروز ناهمگونی سیاسی و فرهنگی خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت همگرایی و انسجام برنامه‌های دستگاه‌های دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: نگاه تحولی به فعالیت‌های پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی با اهمیت بوده و ساز و کار فعالیت‌های دستگاه‌های مسؤول در حوزه اجتماعی باید مبتنی بر الگوهای ثمربخش و آینده‌نگرانه باشد.

سلگی اقدام جزیره‌ای دستگاه‌ها و راهکارهای اجرایی در حوزه اجتماعی را غیرمعقول و غیر قابل پذیرش دانست و با اشاره به وجود ۵۶ منطقه آسیب در این استان تصریح کرد: فعالیت‌های گسترده برای ساماندهی مناطق آسیب در مازندران آغاز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران همچنین یادآور شد: ساماندهی مناطق آسیب نیازمند برنامه تحولی و رویکرد فرهنگی است و دولت سیزدهم در زمینه آسیب‌های اجتماعی برنامه عملیاتی دارد.

وی در پایان گفت: فرمانداران در زمینه ساماندهی مناطق آسیب‌پذیر در شهرستان‌های مازندران ماموریت خطیر بر عهده دارند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204453

مهمترین اخبار ایران و جهان: