نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 18:17

۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در شاهرود دستگیر شدند

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طبق رصد اطلاعاتی پلیس پاتوق‌های خرده فروشان مواد مخدر شناسایی شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شاهرود به مرحله اجرا درآمده است.

وی ضمن بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی مناطق جرم خیز مورد پایش قرار گرفتند، افزود: در این طرح طی شبانه روز گذشته ۲۲ خرده فروش مواد مخدر، معتاد متجاهر و هنجار شکن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه مهمترین رویکرد این طرح‌ها افزایش رضایت عموم شهروندان است، ابراز داشت: می‌کوشیم تا با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بتوانیم آرامش را به خانواده‌ها بازگردانده و محلات را به مکانی امن برای نوجوانان و جوانان تبدیل کنیم.

کریمی ضمن بیان اینکه معتادان متجاهر دستگیر شده در این طرح تحویل مراکز کمپ ترک اعتیاد شدند، تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات درمانی شاهد بازگشت سلامت این افراد به جامعه باشیم.

وی ضمن بیان اینکه با هر گونه مواردی که بخواهد نظم و امنیت شهر را خدشه دار کند به طور جد برخورد می‌شود، افزود: از عموم شهروندان نیز درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد خرید و فروش مواد مخدر از دخالت مستقیم پرهیز کرده و مراتب را با ۱۱۰ درمیان قرار دهند تا موضوع بررسی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209397

مهمترین اخبار ایران و جهان: