نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 12:58

کار آمدی دین را در قالب گروه‌های جهادی به دنیا اثبات کنید

سیریک - جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: کار آمدی دین را در قالب گروه‌های جهادی به دنیا اثبات کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هدایت الله امیری شنبه شب در مراسم اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۳ سیریک، طی سخنانی با اذعان به اینکه، مشکل ما با آمریکا تمدنی است، بیان کرد: ما تا زمانی که از مبانی اسلامی دست نکشیم باید با آمریکا مبارزه کنیم.

سردار امیری، با بیان اینکه، شعار و حرکت انقلاب اسلامی یک حرکت دینی بوده است، اظهار کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تلاش زیادی کرد تا انقلاب اسلامی را ناکار آمد جلوه دهد.

وی با اشاره به اینکه، گروه‌های جهادی در همه شرایط همراه و همگام با مردم بودند و هستند، افزود: آن چیزی که در دنیا اتفاق افتاده حرکت گروه‌های جهادی است که در همه شرایط همراه مردم هستند، حتی در زمانی که بیماری کرونا بر دنیا و کشورمان سایه افکنده بود همین گروهای جهادی بودند که در آن شرایط سخت یار، همدم و کنار مردم بودند و در تمام زمینه‌ها از قبیل سیل، زلزله و حتی معیشت و آبادانی شهر و روستا در کنار مردم ایستادند.

امیری با بیان اینکه، دین اسلام می‌تواند هم سعادت این دنیا و هم آخرت را برای بشریت تأمین کند، بیان داشت: امروزه بسیج، سپاه و گروه‌های جهادی از جوانان انقلابی و مؤمن تشکیل شده است، و آن چیزی که در دنیای امروزی بسیار مهم است، اینکه شما کار آمدی دین را در قالب گروه‌های جهادی به دنیا اثبات کنید.

سردار امیری در بخش دیگری از اظهارات خود حرکت عظیم گروه‌های جهادی به دیگر کشورها هم سرایت پیدا کرده است، و عنوان داشت: گروه‌های جهادی با محور مقاومت به عمران و آبادانی روستاها و شهرها کمک می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1210997

مهمترین اخبار ایران و جهان: