نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 11:47

بازیکنان جوان آناصنعت نسل جدید فوتسال کشور هستند

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت قم با اشاره میانگین سن پایین تیمش در این فصل از رقابت‌ها گفت: جوانانی که امروز در تیم آناصنعت بازی می‌کنند نسل جدید فوتسال ایران هستند که آینده فوتسال کشور را تضمین می‌کنند.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم آناصنعت قم پیش از بازی تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم اظهار کرد: ۴ بازی سخت را در پیش داریم که هرکدام برای ما حکم فینال را دارد؛ روز جمعه به مصاف گهرزمین سیرجان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ و برای بازی با تمام توان می‌رویم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم و دل هواداران عزیز قمی را شاد کنیم.

سرمربی تیم آناصنعت با اشاره میانگین پایین سن بازیکنان تیمش تصریح کرد: تیم آناصنعت امسال بازیکنان جوان مستعد بسیاری جذب کرده که هرکدام نسل جدید فوتسال هستند؛ معتقد هستم همین جوانان آینده فوتسال کشور را تضمین می‌کنند. از اینکه با آنها کار می‌کنم واقعا لذت می‌برم.

کشاورز خاطر نشان کرد: از هواداران عزیز قمی می‌خواهم صبور باشند و با تمام توان نماینده شهرشان را در ادامه مسیر حمایت کنند؛ من نوید روزهای خوب را به همه آن‌ها می‌دهم.

وی در پایان تاکید کرد: من و همه همکارانم در مجموعه آناصنعت برای توسعه و آینده این باشگاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا نتیجه درخشانی بدست بیاوریم.

گفتنی‌ است آناصنعتی‌ها عصر روز پنج‌شنبه برای مصاف با تیم گهرزمین، قم را به مقصد سیرجان ترک کردند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 943453

مهمترین اخبار ایران و جهان: