نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 17:37

۲۶ پروژه آب و فاضلاب در مازندران بهره برداری شد

بابل- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به افتتاح ۲۶ پروژه در بخش آب و فاضلاب استان میزان اعتبار آن را ۲۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده عصر دوشنبه در مراسم آبرسانی به روستاهای ازراسی حاتم بالاولیک و بالا بو را ضمن عرض تبریک ایام مبارکه دهه فجر اظهار داشت: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۶ پروژه در بخش آب و فاضلاب مازندران با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در حوزه آب و ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فاضلاب هزینه و به بهره‌برداری رسیده که از این ۲۶ پروژه دو پروژه مربوط به شهرستان بابل است.

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران ادامه داد: بسیاری از این پروژه‌ها با هدف ایجاد ذخیره آبی مطمئن و تأمین آب با فشار مناسب و افزایش توان انتقال تبیین شده است تا انشاالله مردم در ایام تابستان با کمبود آب مواجه نشوند.

وی بااشاره به عقب ماندگی‌های این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای استان اذعان کرد: اعتبارات استانی نمی‌تواند عقب ماندگی‌های استان را جبران کند بلکه باید بسیاری از پروژه‌ها با اعتبارات ملی باید حل شود.

برارزاده به طولانی شدن پروژه فاضلاب در این شهرستان اشاره کرد گفت: اتحاد و همدلی بین دو نماینده و همچنین همدلی مردم ومسئولان باعث تنش زدایی ۱۵ ساله در این پروژه و به سرانجام رسیدن آن شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1023009

مهمترین اخبار ایران و جهان: