نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 10:00

رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال مورد توجه باشد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: گره گشایی از واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار سال مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه جمعه در دیدار با مسئولان، صنعتگران و بازاریان استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا با سرنگونی حکومت طاغوت، فرصت پیشرفت را برای تشیع و دین اسلام فراهم کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی فرصت گران‌سنگی را برای پیشرفت و توسعه در اختیار مسلمانان قرار داده و مسلمانان باید قدردان این مهم باشند و برای پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی تلاش کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: تنها در سایه ایمان به خدا و معاد جامعه بشریت به سعادت، برابری و برادری دست می‌یابد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت رهبری و انقلاب اسلامی امروز شرایط تأثیرگذاری در منطقه و جهان به دست آورده است، گفت: همه باید هوشیارانه شرایط را درک کنند و قدردان این مهم باشند.

دری نجف آبادی افزود: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب از جمله انتظارات مهم مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مردم و نیاز است با همدلی و هم افزایی زمینه توسعه این امر در جامعه اسلامی فراهم شود و عفاف و حجاب تنها مربوط به جمهوری اسلامی و دین مبین مقدس اسلامی نیست بلکه مربوط به تمامی ادیان الهی است.

وی با یاد آوری نامگذاری سال جاری به عنوان مهار تورم و رشد تولید توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: مسئولان استان مرکزی باید با انجام برنامه ریزی مناسب و برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی، مبارزه با تورم و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه اراک افزایش بهره وری را از دیگر انتظارات مردم و جامعه اسلامی از مسئولان عنوان کرد و افزود: برای تولید محصولات کشاورزی باید از ۱۰۰ درصد آب، خاک و انرژی استفاده و از هدر رفت این نعمت‌های خدادادی جلوگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: استان مرکزی و شهرستان اراک از ظرفیت‌های مناسبی در زمینه تولید گوشت قرمز، سفید و آبزیان برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رونق تولید این محصولات به خوبی استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1150197

مهمترین اخبار ایران و جهان: