نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 17:32

مراسم شب قدر با حضور شهید گمنام در ساری برگزار می شود

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان از دو شهید گمنام گفت: مراسم شب قدر با حضور شهید گمنام در ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که برای مراسم شب قدر با حضور شهید گمنام در ساری برگزار می‌شود، افزود: برای برکت و معنویت بیشتر برنامه‌ها و مراسم این ایام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصمیم به حضور پیکر یک شهید گمنام در مراسم و تجمع استان‌ها گرفته شده است.

وی افزود: ما در مازندران با توجه به جمعیت و وسعت آن و همچنین پوشش مناسب در غرب و شرق استان درخواست دو شهید گمنام را داشتیم و موافقت شد.

سردار ملکی با بیان اینکه پیکر مطهر دو شهید گمنام شنبه نوزدهم فروردین وارد استان مازندران شدند، گفت: برابر برنامه ریزی و هماهنگی با سپاه کربلا یک شهید را با محوریت سپاه چالوس به منطقه غرب و یک شهید را با محوریت سپاه ساری به منطقه شرق منتقل کردیم تا سراسر استان به طور کامل پوشش داده شود.

این مسئول با بیان اینکه طبق برنامه ریزی پیکر مطهر شهدا تا ۲۹ فروردین در شهرهای مختلف حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: تاکنون در شهرهای چالوس، عباس آباد، کلاردشت، تنکابن، بابل، آمل، بابلسر و قائمشهر مراسم استقبال، وداع و تشییع انجام شد.

سردار ملکی با بیان اینکه مراسم شب‌های احیا با حضور شهدای گمنام در چندین شهر برگزار شد، اضافه کرد: همچنین مراسم شب بیست و سوم نیز با حضور شهید گمنام در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدا با استقبال مردم شهیدپرور و قرمان دیار علویان بویژه نوجوانان و جوانان همراه بود، گفت: انتقال پیکر شهدا به روستاها، بخش‌ها، شهرهای بزرگ و کوچیک یکی از برنامه‌های خوب سپاه بود که نشان از ترویج فرهنگ ایثارگری، ولایتمداری، اطاعت از قرآن و عترت و راه انبیا الهی و ولایت و نور دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145853

مهمترین اخبار ایران و جهان: