نیوز سیتی!
29 فروردین 1403 - 08:55

عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌گفت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با اشاره به قدرت‌نمایی نیروهای مسلح کشورمان در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اظهار داشت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از دفاع مقدس همواره در ارزیابی قدرت نظامی کشورمان دچار سوءتعبیرها و تفکرات غلطی می‌شد که با قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق همه این معادلات به هم خورد و جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در این سه دهه توانسته به بالاترین سطح قدرت‌نمایی و بازدارندگی دست پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اقدامات نه تنها رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده بلکه دیگر توان کوچکترین تعرض و تعدی را به نظام اسلامی نخواهد داشت و حتی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای خود دچار تعلل و یأس و ناامیدی خواهد شد.

موسوی افزود: اصلی‌ترین قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در فتح‌الفتوح واقعی همان آزادی قدس شریف نمایان خواهد شد و وعده اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی به معنای حقیقی تحققی عینی پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا نیز به این حقیقت پی برد که قدرت موشکی، پهپادی و تسلیحات نظامی هوشمند ایران بی‌نظیر است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.

انتهای پیام/131/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700353

مهمترین اخبار ایران و جهان: