نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 16:41

۹ دی اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارتقا داد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اولین دستاورد روز ۹دی افزایش اقتدار و استحکام نظام است به‌طوری‌که ملت ما روز ۹ دی را به فرصتی برای استحکام نظام اسلامی تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت ۹دی در مصلای اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پیام ما به دشمنان این است که امنیت ملت ایران خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمام قد دربرابر جنایت‌های دشمن ایستاده‌ایم همان‌گونه که فکر نمی‌کردند روزی در دریای سرخ این‌چنین مغلوب و یا در سوریه گرفتار شوند.

وی افزود: دشمن هیچ وقت پیش‌بینی طوفان الاقصی را نکرده بود که در خاک رژیم موقت و جعلی صهیونیستی چنین حرکت افتخار آفرینی انجام شود. پس دشمنان عاجزند از شناخت قدرت ما و با این حماسه و حضور بدون شک به این نتیجه می‌رسند که قبل از هر اقدامی باید تابوت سربازان خود را آماده کنند.

 


عزیزی عنوان کرد: حماس با امکانات محدود رژیم غاصب را به عجز و ناتوانی کشاند و این نشان‌دهنده حرکت قدرتمند ملت ایران و صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی است به‌طوری‌که مکتب امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نهراسیدن و ثابت قدم ماندن را به ما آموخته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرامیداشت ۹دی توسط مردم اردبیل مظهر بصیرت و هوشیاری این مردم است به‌گونه‌ای که در سالگرد این حماسه، حماسه دیگری در اردبیل خلق شد و این به دلیل فهم بالا و بصیرت انقلابی و دشمن شناسی مردم اردبیل است.

 


وی یادآور شد: ۹دی تجلی فهم بلند و آرمانی از رسالت انقلابی است چرا که به واسطه این که در ۹دی ماه ۸۸ مردم وارد صحنه دشمن شناسی شدند و از درون جریان‌های تو در تو و پیچیده فتنه‌گران را از زیر نقاب‌ها و غبارها خوب تشخیص دادند.

عزیزی گفت: اولین دستاورد روز ۹دی افزایش اقتدار و استحکام نظام است طوری که ملت ما روز ۹ دی را به فرصتی برای استحکام نظام اسلامی تبدیل کرد و ثابت کردند که یک حقیقت واحد هستند.

وی اذعان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای ۹دی این بود که کسانی که برگزاری رفراندوم را در کشور می‌خواستند، را این حماسه آن را فراهم کرد و در عمل رفراندوم برای مقبولیت نظام برگزار شد و شاهد ارتقای مقبولیت و مشروعیت نظام بودیم جریان فتنه هم مقبولیت و مشروعیت خود را از دست داد و در سایه ۹ دی قدرت بازدارندگی خود را اثبات کردیم چرا که ما سالها ادعا می کردیم که قدرت بازدارندگی ما ملت ماست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: یکی از برکات این روز افزایش پیوند میان مردم و رهبری بود که عمق ارتباط مردم و رهبری در روز ۹ دی به نمایش گذاشته شد و عمق بخشی به بینش و بصیرت مردم بود که این حادثه را رقم زد و حتی در سایه ۹ دی الگوهای جدیدی را برای دوستی و دشمنی مشاهده کردیم.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620897

مهمترین اخبار ایران و جهان: