نیوز سیتی!
19 فروردین 1403 - 09:34

استقبال ۴۵۲ هزار خانوار سیستان و بلوچستانی از فجرانه کالابرگ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در بازه زمانی یکماهه اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، ۴۵۲ هزار و ۳۱۲ خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی اظهار داشت: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف ارتقای وضعیت سبد معیشت خانوار و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اجرا شده است.

وی افزود: در مرحله دوم طرح فجرانه که از 17 اسفند سال گذشته شروع و تا 17 فروردین امسال ادامه داشت، 452 هزار و 312 خانوار با مجموع 538 هزار و 798 تراکنش از فروشگاه‌های عامل طرح در استان خرید کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: گردش مالی مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان بیش از 374 میلیارد تومان بود.

سلامی گفت: با اعلام معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرحله سوم این طرح از بیستم فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا 18 اردیبهشت ادامه‌دار خواهد بود.

وی یادآور شد: بالغ بر چهار هزار و 200 فروشگاه در سیستان و بلوچستان متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و این امکان برای فروشگاههایی که توانایی عرضه 11 قلم کالای مشمول این طرح را دارند، فراهم است تا به جمع فروشگاه‌های عامل بپیوندند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695897

مهمترین اخبار ایران و جهان: