نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 19:40

تن‌هاخ: پرونده رشفورد مختومه است/ باید محدودیت‌ها را کنار بزنیم

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید پرونده مهاجم انگلیسی‌اش در ماجرای اخیر مختومه شده و روی او برای بازی با ولورهمپتون حساب کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک‌ تن‌هاخ که شاگردانش فردا شب (پنجشنبه) در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس باید در خانه ولورهمپتون به میدان بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی، درباره ماجرای مهاجم انگلیسی‌اش که پنجشنبه شب در یک کلوپ شبانه در شهر بلفاست ایرلند رؤیت شده بود آنهم در شرایطی که به باشگاه گفته بود دچار بیماری شده است، گفت: رشفورد مسئولیت کارش را برعهده گرفت و مابقی مسائل داخلی (درون باشگاهی) است. این پرونده از نظر ما مختومه است.

وی افزود: شما به‌عنوان بازیکن چه در زمین و چه در خارج از زمین باید منضبط باشید و بازیکنان می‌دانند که باید چه کار کنند. ما حالا روی پیروزی در بازی‌های پیش روی‌مان تمرکز داریم و مهم این است و هر فوتبالیست حرفه‌ای می‌داند که چه کاری باید انجام دهد. رشفورد در دو بازی اخیر لیگ برتری ما موفق به ثمر رساندن دو گل و ثبت یک پاس گل شده است. او در حال پیشرفت دوباره است و ارتباط خوبی در زمین با راسموس هویلون پیدا کرده بود، برای همین ما می‌خواهیم این فرایند (استفاده از رشفورد در خط حمله) را ادامه دهیم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین درباره روحیه تیمش اظهار داشت: ما اعتمادبه‌نفس بالایی داریم و در بهترین روزمان می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. در بدترین روزهای‌مان هم دچار اُفتی می‌شویم که قابل قبول نیست، بنابراین باید در بدترین روزهایی خود نیز محدودیت‌ها را کنار بزنیم، به بالاترین سطح برسیم و نتیجه لازم را کسب کنیم. بازیکنان ما متقاعد شده‌اند که باید چنین دیدگاهی داشته باشند.

تن‌هاخ صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: بازیکنان ما می‌دانند که با بازگشت مصدومان به ترکیب‌مان، تیمی قوی‌تر خواهیم داشت. با داشتن تیمی قوی‌تر هم بازیکنان باانگیزه‌تر می‌شوند و روحیه تیم بهتر خواهد شد. در مورد میسون ماونت هم باید بگویم زود است که او به ترکیب تیم بازگردد، اما آندره اونانا به ترکیب بازخواهد گشت.

منچستریونایتد که در حال حاضر با 32 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد، از ساعت 23:45 فردا (پنجشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مولینکس به مصاف ولورهمپتون می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1656209

مهمترین اخبار ایران و جهان: