نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 18:02

برگزاری همایش ملی پیاده روی خانوادگی ایرانیان، ۹ تیرماه در سرایان

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان‌ جنوبی گفت: همایش ملی پیاده روی خانوادگی ایرانیان در شهرستان سرایان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضا نخعی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان‌ جنوبی امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی همایش پیاده روی ایرانیان به میزبانی سرایان از برگزاری همایش ملی پیاده روی خانوادگی ایرانیان در این شهرستان  خبر داد و
 اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش‌ها معرفی ظرفیت‌های استان و شهرستان‌ها در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه این همایش نهم تیر ماه و به میزبانی شهرستان سرایان برگزار می شود، افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، سمن‌ها و سرمایه گذاران اجتماعی در این امر ضروری است زیرا تحول اجتماعی با ورود و مشارکت مردم محقق می شود.

مدیرکل اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه جوایز مختلفی برای این همایش تدارک دیده شده، گفت: این ھمایش به صورت زنده از شبکه سه سیما در قالب برنامه صبح و نشاط پخش خواهد شد.

نخعی در ادامه با اشاره به اینکه مسیر پیاده‌روی از سوی فرمانداری سرایان تا سه روز آینده اعلام خواهد شد، بیان کرد: در جلسه استانی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، تصمیمات نهایی پیرامون اجرای پرشور و بانشاط این همایش گرفته می شود.

شایان ذکر است؛ در این جلسه در مورد مباحث زیرساختی و اجرایی برای برگزار باشکوه این همایش پیاده روی خانوادگی بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281097

مهمترین اخبار ایران و جهان: