نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 21:27

ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر توجه ویژای به کرمان داشته باشد

کرمان- استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان در خط مقدم مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر است، گفت: می‌طلبد تا ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر کشور، توجه ویژای به کرمان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار عصر شنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: روزانه ۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در کرمان کشف می‌شود و این آمار نشان می‌دهد که استان کرمان در خط مقدم مقابله با ورود مواد مخدر به کشور و انتقال آن به سایر استان‌های کشور و حتی سایر کشورها است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تا کنون شهدای زیادی تقدیم شده است گفت: عمده ترین تولید این مواد در کشور همسایه شرقی صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: استان کرمان وظیفه دروازه بانی مبارزه با مواد مخدر را در کشور انجام می‌دهد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان در خط مقدم مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر است، گفت: می‌طلبد تا ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر کشور، توجه ویژ ای به کرمان داشته باشد.

فداکار با بیان اینکه معطلی‌های تا ۵۰ دقیقه‌ای مردم در ایستگاه ایست و بازرسی مرصاد در جاده بم به کرمان نیز از جمله هزینه‌هایی است که مردم از وقت خود در راه مبارزه با مواد مخدر می‌پردازند، گفت: مبارزه با مواد مخدر هزینه‌های مختلفی را به جامعه تحمیل کرده است.

استاندار کرمان اظهار امیدواری کرد که اردوگاه منطقه کبوتر خان تا انتهای سال جاری برای نگهداری معتادان متجاهر به بهره برداری برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306397

مهمترین اخبار ایران و جهان: