نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 19:36

بانک اطلاعاتی معتمدان هیئت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شد

میامی- فرماندار میامی درباره اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات این شهرستان گفت: بانک اطلاعاتی معتمدان هیئت اجرایی انتخابات میامی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر دوشنبه در چهارمین نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به تشکیل دو جلسه ستاد انتخابات شهرستان میامی، تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی از تشکیل جلسات قانون خوانی انتخابات در شهرستان میامی خبر داد و ابراز کرد: یک میز ارتباط مردمی در روستاهای شهرستان نیز با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در انتخابات اجرایی شده است.

جلب مشارکت‌های مردم

فرماندار میامی از تشکیل بانک اطلاعاتی و معتمدان هیئت اجرایی انتخابات شهرستان خبر داد و ابراز کرد: آمار و اطلاعات این معتمدان گردآوری خواهد شد.

آشوری از برگزاری جلسات نشست با اعضای هیئت نظارت با هدف مرور شیوه نامه‌های انتخاباتی و مقررات در شهرستان میامی خبر داد و گفت: تاکنون دو جلسه هیئت اندیشه ورز سیاسی با موضوع انتخابات و با حضور موثران شهرستان میامی برگزار شده است.

وی درباره جلب مشارکت‌های مردم برای حضور در انتخابات نیز بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در میامی حضور در نماز جمعه به صورت چرخشی در سطح شهرستان است که با هدف اقناع سازی مردم و جلب مشارکت‌های مردمی انجام می‌پذیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296397

مهمترین اخبار ایران و جهان: