نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 10:10

گزارش کیکر از آخرین وضعیت آزمون؛ غیبت در ۴ بازی ابتدایی بایرلورکوزن

مطابق گزارش مهمترین روزنامه کشور آلمان، سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران نمی‌تواند در چهار دیدار نخست رسمی تیم بایرلورکوزن در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بازی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه معتبر «کیکر» آلمان درباره وضعیت سردار آزمون نوشت: پس از مصدومیت هفته گذشته آزمون در اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال بایرلورکوزن، این باشگاه اعلام کرد که مهاجم تیم ملی ایران دچار آسیب عضلانی شده است. این کل ماجرا نیست و به نظر می‌رسد مصدومیت سردار جدی‌تر از پیامی باشد که باشگاه صادر کرده است.

نکته مهم اینجاست که تاندون مهاجم 28 ساله در این مصدومیت دچار ضربه شده و او 6 تا 8 هفته به دور از میادین خواهد بود. آزمون تا شروع سپتامبر به میادین باز نمی‌گردد و سه هفته نخست بوندس لیگا و بازی اول بایرلورکوزن در جام حذفی را دست خواهد داد. اگر دوره بازتوانی به خوبی پیش نرود، او شاید روز 15 سپتامبر (24 شهریور) برابر بایرن مونیخ به میدان برود.

مهاجم تیم ملی ایران در پاییز سال 2022، مصدومیت مشابهی را پیش از دیدار با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و در جام جهانی 2022 نیز به‌ صورت کامل آماده نبود. آزمون مایل‌ها با چیزی که برای بازی در یک مسابقه بوندس لیگا لازم است، فاصله داشت.

سردار خودش را به‌ خوبی در ابتدای دوره آماده‌سازی پیش‌فصل نشان داده بود و حالا انتقال او به تیمی دیگر، در نقل‌وانتقالات تابستانی از گزینه‌های روز میز خارج شد. دوره بازتوانی آزمون روز اول سپتامبر (10 شهریور) به پایان می‌رسد و امیدهای لورکوزن برای دریافت حدود 10 میلیون یورو برای فروش این مهاجم تقریباً از دست رفته است. با این شرایط بعید است باشگاهی تمایل داشته باشد چنین رقمی را برای مهاجم ایرانی پرداخت کند.

پس از جذب ویکتور بونیفیس از یونیون سن‌ژیلوا و بازگشت پاتریک شیک از ابتدای ماه اکتبر؛ به نظر می‌رسد آزمون مهاجم مرکزی شماره سه لورکوزن محسوب خواهد شد. رابطه آزمون و بایرلورکوزن همچنان غمگین باقی می‌ماند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1421114

مهمترین اخبار ایران و جهان: