نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 12:26

یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از توزیع یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم کاشفی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان از توزیع یک هزار و جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد در استان خبر داد و ابراز کرد: این جهیزیه‌ها تا پایان سال بین نیازمندان در سراسر استان سمنان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه به این ترتیب تا پایان سال جاری هیچ درخواست جهیزیه‌ای از سوی نوعروسان نیازمند استان سمنان پشت صف و یا نوبت باقی نخواهد ماند، افزود: به تمام نوعروسان نیازمند جهیزیه تعلق خواهد گرفت.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به کمک خیران در تأمین این سری جهیزیه‌ها، ابراز کرد: این جهیزیه‌ها با هدف کمک به ازدواج آسان جوانان و تسهیل امر ازدواج تأمین و توزیع می‌شود.

کاشفی با بیان اینکه علاوه بر جهیزیه به نوعروسان، هدیه ازدواج به فرزندان ذکور در شرف ازدواج باهدف کمک به آغاز زندگی پرداخت می‌شود، افزود: در کنار حمایت‌های مالی، کمیته امداد در سراسر استان سمنان مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج با هدف تحکیم و بنیان خانواده را نیز به نوعروسان و دامادهای تحت پوشش ارائه می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419514

مهمترین اخبار ایران و جهان: