نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 20:20

ثبت بیش از ۲۱۶ هزار تردد طی سه روز اخیر در جاده‌های اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲۱۶ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل طی سه روز اخیر به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: ۲۱۶ هزار و ۴۴۶ تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل طی سه روز اخیر به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته افزایش ۹۸ درصدی ترددی را در مبادی ورودی و خروجی اردبیل شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه میزان تردد ثبت شده در بازه زمانی ۳۱ فروردین تا دوم اردیبهشت ماه سال گذشته ۱۰۹ هزار و ۳۷۸ تردد بوده است، گفت: تعداد ۱۲۰ هزار و ۹۱۷ تردد در محورهای ورودی و ۹۵ هزار و ۵۲۹ تردد در راه‌های خروجی استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان افزود: با توجه به افزایش حدود دو برابری تردد در راه‌های استان ضروری است رانندگان حتماً با احتیاط تردد کنند تا سفر امن و آرامی در استان داشته باشند.

و️ثوقی با اشاره به وجود ترافیک در روزهای تعطیل در محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: مسافران و همشهریان قبل از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اردبیل اطلاع حاصل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165814

مهمترین اخبار ایران و جهان: