نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 10:53

مدارس صحنه و عرصه اصلی جنگ نرم هستند

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران استقلال را کلید واژه اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: معلمان دل در گرو نظام و اسلام دارند و مدارس ما صحنه و عرصه اصلی جنگ نرم به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در مراسم زنگ سپاس معلم با بیان این که این قشر دل در گرو نظام و حاکمیت دارد و در مقاطع مختلف نقش آفرین بوده اند، افزود: امروز به عنوان محور جنگ نرم، دشمن نقشه‌های مختلفی را برای معلم و دانش آموز دارد.

وی با اظهار این که استقلال کلیدواژه انقلاب اسلامی است، افزود: در یک قرن اخیر جریان سازی های فراوانی برای احقاق حقوق ملت ایران به راه افتاده است و این مجاهدت‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی گفت: دشمن با به راه انداختن جنگ ترکیبی تلاش کرد تا ملت ایران را به زانو درآورد که موفق نبوده است.

سلگی با عنوان این که دشمن آئین‌ها و مناسک بومی و فرهنگ هر منطقه را هدف قرار داده است، گفت: امروز مدرسه و آموزش و پرورش به صحنه جنگ روانی تبدیل شده است و دشمن تلاش می‌کند با عناوین مختلف و ترفندهایی مدارس را به صحنه جنگ نرم تبدیل کنند.

معاون استاندار مازندران خواستار تقویت ریشه‌ها و باورهای عمیق فرهنگی و دینی در مدارس شد.

فرماندار ساری نیز اینکه با بیان اینکه دو هزار دانش‌آموز در ۹۶ روستای دودانگه تحصیل می‌کنند، افزود: عقل و خرد، علم و دانش سبب می‌شود تا انسان به رستگاری و سعادت برسد..

محمدعلی نوبخت با اظهار این که در دوران اغتشاش هیج مشکلی در شهرستان ساری نداشتیم، همراهی معلمان را دولت و نظام اسلامی را ارج نهاد و گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش را از پشتِ میزها به درون مدارس و جامعه کشاندیم و در مدارس شهرستان نسبت به برپایی شورای آموزش و پرورش اقدام شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم در واقع روز تحویل و تجلیل از گرایش‌های فکری شهید مطهری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1185114

مهمترین اخبار ایران و جهان: