نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 10:09

همایوفرمنش: امیدوارم هفته دوم لیگ ملت‌ها را با آمادگی بیشتر و ذهن بهتر آغاز کنیم

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم هفته دوم لیگ ملت‌ها را با آمادگی بیشتر و ذهن و ریکاوری بهتر شروع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند.

تیم‌های ایران و اسلوونی در ششمین روز این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

شهروز همایونفرمنش پس از این مسابقه اظهار کرد: مقابل اسلوونی در دریافت و حمله خوب نبودیم و آمارمان پایین‌تر از حریف بود. اسلوونی خیلی خوب کار کرد، دریافت‌های خوبی داشت و ایران را تحت فشار قرار داد. با تعویض‌های کادر فنی توانستیم روند رو به رشد تیم اسلوونی را متوقف کنیم اما کافی نبود و نتیجه را سه بر صفر واگذار کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در هفته دوم با آمادگی بالاتر و ذهن و ریکاوری بهتر بتوانیم مسابقات را با برد آغاز کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: دو تا سه بازیکن ایران اولین تجربه لیگ جهانی‌شان است و باید باتجربه‌تر شوند تا بتوانیم در پوئن‌های سخت مسابقه، بهتر عمل کنیم.

هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیر پیگیری خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276914

مهمترین اخبار ایران و جهان: