نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 18:04

آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز، از اتمام مرمت و بهسازی سرویس بهداشتی ۲۴ چشمه ای بانوان در ورزشگاه یادگار امام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلیل ابهری در مورد اقدامات صورت گرفته در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز گفت: در راستای خدمات رسانی به تماشاگران فوتبال و پیرو تفاهم نامه بین شهرداری کلانشهر تبریز و سازمان ورزش و جوانان‌ استان، ‌این سازمان نسبت به اتمام سرویس بهداشتی ۲۴ چشمه ای بانوان در ورزشگاه یادگار امام با اعتبار ۲۵۰۰ میلیون ریال اقدام کرد.

وی افزود‌: علاوه بر اجرای مرمت و بهسازی سرویس بهداشتی بانوان این ورزشگاه، تاکنون سازمان عمران نسبت به اتمام  بازسازی و اتمام محوطه و ورودی‌های گیت این ورزشگاه نموده، که هم اکنون در ضلع جنوبی ورزشگاه در حال اجرای عملیات  احداث سرویس بهداشتی ۲۰ چشمه ای می‌باشد. 

جلیل ابهری تصریح کرد: ‌مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده ، برای این  سرویس بهداشتی ۳۰ میلیارد ریال می باشد، که عملیات اجرای اسکلت پروژه به اتمام رسیده است، که طی روزهای آتی و با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار پروژه وارد مرحله جدید که همان مرحله نازک کاری است،خواهد شد‌.

پایان پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585414

مهمترین اخبار ایران و جهان: