نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 13:54

مادر شهیدان مهرنما به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

زنده‌یاد حاجیه خانم طاهره سقای ژیان مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس دزفول که در سال‌های 1361 و 1366 داغ فرزندانش را دیده بود پس از تحمل چند دهه فراق، در بهشت به آنها ملحق شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده‌یاد حاجیه خانم طاهره سقای ژیان مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما روز دوشنبه 20 آذرماه سال 1402 ساعت 15 در آرامستان امام‌زاده رودبند دزفول با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی ارتحال زنده‌یاد حاجیه خانم طاهره سقای ژیان مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

 سرباز شهید عبدالرسول مهرنما در چهاردهم دی‌ماه سال 1340 دیده به‌جهان گشود و سرباز وظیفه تیپ 1 لشکر پیاده حمزه سیدالشهدا استان آذربایجان شرقی بود.

وی در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه اعزام شد و در روز هفتم فروردین‌ماه سال 1361 در عملیات فتح‌المبین شهد شیرین شهادت را نوشید و نامش را در زمره 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید عبدالرسول مهرنما در سن 21 سالگی در منطقه عین خوش به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول زیارتگاه عاشقان است.

شهید محمود مهرنما همسر شهیده فروزان شیرعلی سام است که در روز ۲۹ فروردین‌ماه سال ۱۳۳۸ دیده چشم به‌جهان گشود.

 وی در تاریخ شانزدهم اسفندماه سال 1366 در اثر بمباران هوایی رژیم بعث عراق به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول در جوار برادرش شهید عبدالرسول مهرنما آرام گرفت.

پاپان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601158

مهمترین اخبار ایران و جهان: