نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 13:31

حمایت خیر مازندرانی از ۱۶ هزار یتیم به نیت شهید گمنام ۱۶ ساله

مدیر‌کل کمیته امداد مازندران گفت: خیر نیکوکار مازندرانی در روز تشییع شهید گمنام ۱۶ ساله که در مجتمع فرهنگی ، تربیتی شهید رجایی فریدونکنار تدفین شد، با حضور در مراسم به نیت این شهیدگمنام حمایت از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، میثم معافی مدیر‌کل کمیته امداد مازندران پیش از ظهر امروز ۲۹ آذر ماه امسال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خیر نیکوکار مازندرانی در روز تشییع شهید گمنام  ۱۶ ساله که در مجتمع فرهنگی، تربیتی شهید رجایی فریدونکنار تدفین شد، با حضور در مراسم به نیت این شهیدگمنام حمایت از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفت.

وی افزود: این خیر پیش از این نیز حامی تعداد زیادی از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد در استان و کشور بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در مازندان ۱۴هزار و ۱۷۱ فرزند تحت حمایت هستند، اضافه کرد: از این تعداد ۲هزار و ۷۱۲ فرزند یتیم و ۱۱هزار و ۴۵۹ فرزند محسنین هستند.

معافی بیان کرد: ۶۹ هزار حامی و خیر نیکوکار حمایت از این تعداد فرزند یتیم و محسنین را برعهده دارند.

وی گفت: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان خود و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده بگیرند.

معافی خاطرنشان کرد: در روز شهادت حضرت زهرا (س) مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدنکنار میزبان شهید گمنام ۱۶ ساله دفاع مقدس که در منطقه جزیره مجنون تفحص شد بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610514

مهمترین اخبار ایران و جهان: