نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 16:00

تشییع نمادین پیکر مطهر امام رضا (ع) در بردسکن

زنان بردسکن به تاسی از زنان محله نوغان مشهد، همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) به صورت نمادین پیکر این امام را تا امامزاده سید طاهر این شهرستان تشییع کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) جمعی از زنان بردسکن یاد و خاطره زنان محله نوغان را با تشییع پیکر مطهر امام هشتم گرامی داشتند.

 خانم طاهر نژاد  عضو هیئت‌امنای امامزاده سید طاهر بردسکن در گفت و گو با خبرنگار فارس در بردسکن با بیان اینکه امسال برای اولین‌بار  این مراسم را برنامه‌ریزی کردیم،  اظهار کرد: این برنامه با هماهنگی حوزه بسیج زنان شهرستان برنامه ریزی  واجرا شد که مورد استقبال قرار گرفت.

 این مراسم هم‌زمان  با سالروز شهادت  امام رئوف،  همراه با مراسم تعزیه و تشییع نمادین  و گل‌باران پیکر مطهر امام رضا (ع) ‌ با حضور زنان بردسکنی برگزار شد.

ذکر مصائب حضرت و توزیع نذری در مسیر بلوار امامزاده و در محل سالن اجتماعات امامزاده سید طاهر از برنامه‌های سالروز مراسم شهادت امام رضا (ع) در بردسکن بود.

 اجرای مراسم دسته روی با حضور  عزاداران هیئت علی بن الموسی الرضا   (ع) در داخل شهر بردسکن از دیگر برنامه‌های  این روز در شهرستان است.

پایان پیام/70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500958

مهمترین اخبار ایران و جهان: