نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 14:52

توضیح دانشگاه تهران درباره خبر استادی «سعید حدادیان»

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران گفت: حاج سعید حدادیان از سال ۹۷-۹۶ به صورت حق التدریس در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دیگر دانشکده های دانشگاه تهران تدریس می کند.

عبدالرضا سیف در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدریس سعید حدادیان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه گفت: حاج سعید حدادیان دارای مدرک دکتری بوده و چندسال است که به صورت حق التدریس در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دیگر دانشکده های دانشگاه تهران تدریس می کند.

وی با اشاره به دروسی که توسط حدادیان تدریس می شود، افزود: دروس ادبیات پایداری، آشنایی با دفاع مقدس و آشنایی با ادبیات انقلاب اسلامی از دروسی است که توسط وی در مقاطع ارشد و کارشناسی تدریس می شود.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران یادآور شد: حاج سعید حدادیان از سال ۱۳۹۷-۱۳۹۶ به صورت حق التدریس در دانشکده ادبیات و دیگر دانشکده های دانشگاه تهران تدریس می کند و از گروه معارف هم اجازه تدریس دارد.

به گزارش مهر، امروز برخی رسانه ها اعلام کردند دانشگاه تهران در ترم جدید به علی اصغر حدادیان نایینی معروف به سعید حدادیان، واحد تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد برای تدریس داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484814

مهمترین اخبار ایران و جهان: