نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 14:44

تنش و کمبود 48 ساعته آب در شهر دوگنبدان و اعلام هشدار

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران از عصر پنجشنبه به مدت 48 ساعت دچار تنش آبی می شود.

علی محمد غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: آب بسیاری از مناطق و محلات شهر دوگنبدان به علت لزوم بهسازی و انجام عملیات تعمیرات در خط انتقال 30 اینچ حدفاصل ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر به سمت مخازن ذخیره آب شهر مذکور، دچار تنش می‌شود.

سخنگوی شرکت آبفا استان اظهار داشت: تنش آبی مورد نظر با لزوم انجام عملیات کاری به صورت غیر پیش بینی شده بوده از بعدازظهر پنجشنبه مورخ 25 خرداد تا مقارن ظهر روز شنبه مورخ 27 خرداد ماه 1402 و به مدت 48 ساعت خواهد ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ضمن اشاره به تغییر زمان هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق از هفته اول تیرماه به 26 خرداد تا یکم تیر به علت همزمان بودن با هفته قوه قضائیه تصریح کرد: از مردم با فرهنگ شهر دوگنبدان توقع داریم از مصارف غیر ضرور آب جدا پرهیز نموده و صرفه جویی در مصرف آب را در تمامی اوقات یاد شده در برنامه شبانه روزی داشته باشند.

وی بیان کرد: بروز کمبود و افت فشار آب و بعضا کمبود و ٱفت شدید آب در شبکه توزیع بعضی از مناطق دور از انتظار نمی باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان ضمن تقدیر از همکاری مدیرعامل و مجموعه مدیران تابعه صنعت نفت گچساران اظهار داشت: با توجه به وضعیت آب و هوایی گرم در شهر دوگنبدان، عملیات کاری مورد نظر با همکاری، کمک و بکار گرفتن امکانات و پشتیبانی شرکت بهره نفت و گاز گچساران و تلاش بی وقفه کارکنان واحد های مختلف امور آبفا شهرستان گچساران انجام خواهد گرفت.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1287158

مهمترین اخبار ایران و جهان: