نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 08:43

پیشنهاد کشورهای عربی به مدافع چپ گیلانی تیم ملی

مدافع چپ تیم ملی جوانان که توانایی بازی با هر ۲ پا و در پست هافبک چپ را نیز دارد گفت: از ۲ کشور حاشیه خلیج فارس پیشنهادات خوبی دارم اما تمایل دارم در لیگ ایران بازی کنم چرا که کیفیت و رقابت در لیگ کشورم را بیشتر می‌پسندم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی جاوید مدافع چپ ۱۸ساله و خوش آتیه گیلانی تیم ملی فوتبال جوانان است که در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در قرقیزستان با صمد مرفاوی در تیم ملی حضور داشت و به میدان رفت. 

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص حضور در تیم ملی و شرکت در این مسابقات اظهار کرد: بعد از این رقابت‌ها سعی کردم با تمرینات اختصاصی فشرده و تمرکز بالا در شرایط آمادگی مناسبی قرار گیرم و اکنون از چند تیم لیگ برتری و دسته اول فوتبال ایران پیشنهاد دارم. 

مهدی جاوید که توانایی بازی با هر ۲ پا و در پست هافبک چپ را نیز دارد گفت: از ۲ کشور حاشیه خلیج فارس پیشنهادات خوبی دارم اما تمایل دارم در لیگ ایران بازی کنم چرا که کیفیت و رقابت در لیگ کشورم را بیشتر می‌پسندم. 

عضو تیم ملی فوتبال جوانان ایران، بازی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در قرقیزستان با سرمربیگری صمد مرفاوی، عضو تیم ملی جوانان حاضر در مسابقات فوتبال تورنمنت کافا _تاجیکستان ۲۰۲۲، بازی در تیم بزرگسالان و امید سپیدرود رشت با سرمربیگری حسن اشجاری و ساسان صادقی، بازی در لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران با تیم سپیدرود رشت و سرمربیگری مهدی عابدی از جمله عملکرد این فوتبالیست گیلان. 

حضور در تیم ملی زیر۱۳، نونهالان و نوجوانان ایران، بازی در تیم ملوان نوین انزلی در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور با سرمربیگری مهدی شفیعیان، بازی در تیم ملوان در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور نیز از مهمترین عملکرد مهدی جاوید است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281814

مهمترین اخبار ایران و جهان: