نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:50

صدا و سیما در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: صدا و سیما در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد و با تولید محتواها و پیام های هدفمند، در هدایت جامعه تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمعدی قریشی صبح چهارشنبه در دیدار مدیرکل جدید و مسئولان صدا و سیمای استان آذربایحان غربی، اظهار کرد: صدا و سیما در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد و با تولید محتواها و پیام‌های هدفمند، در هدایت جامعه تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بزرگی در اختیار صداوسیما برای هدایت و مدیریت افکار عمومی قرار دارد گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، صدا و سیما یک تنه در مقابل هجمه‌های بی شمار دشمنان قرار گرفته است.

امام جمعه ارومیه افزود: فعالیت‌های رسانه‌ای در عین تاثیرگذاری، بسیار پیچیده و سخت است چرا که رسانه در مقابل جنگ نرم دشمنان قرار گرفته و به فرموده امام راحل، صداوسیما دانشگاه عمومی است.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی صدا و سیما در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی همچون راهپیمایی‌ها، انتخابات و راهپیمایی اربعین نقش محوری است و برای حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف، تاثیر بسزایی دارد.

مدیر کل جدید صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به سند تحول سازمان و تاکید بر هویت محوری و عدالت گستری در رویکرد کنونی سازمان گفت: صدا و سیما هم اکنون در جایگاه یک قرارگاه فرهنگی قرار گرفته است و با انسجام بخشی و همگرایی مجموعه‌ها، برای تعالی و توسعه استان در عرصه‌های مختلف تلاش خواهد کرد.

ناصر حجازی فر با بیان اینکه امید آفرینی و توجه به ایمان در برنامه‌ها و محتواهای صداوسیما در اولویت است تصریح کرد: انعکاس خدمات و دستاوردها و پیگیری مطالبات و مسائل مردم مورد تاکید است و در همه فعالیت‌ها، رضایت الهی مد نظر خواهد بود.

همچنین در این دیدار، جمعی از مسئولان صدا و سیمای استان نیز به طرح مباحث پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284314

مهمترین اخبار ایران و جهان: