نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:16

شاخصه و آسیب‌های سبک زندگی غربی برای جامعه تبیین شود

قزوین- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: باید شاخصه‌های سبک زندگی غربی و عوارض ناشی از این سبک از زندگی را به جامعه معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کبری علیخانی در نشست شورای اندیشه ورز بانوان تبلیغات اسلامی قزوین که صبح پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: بازنگری در دستورالعمل و ساختار ستاد عفاف و حجاب در استان‌ها آغاز شده و شخص وزیر کشور پیگیر تغییرات و فعالیت این ستادها در کشور هستند.

وی افزود: علاوه بر فعالیت ستاد عفاف و حجاب، دستگاه‌ها نیز توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین خواسته شده و ضمن توجیه دستگاه‌ها، اقدامات صورت گرفته نیز بررسی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: از اسفندماه سال گذشته گروه‌های مردمی امر به معروف در استان قزوین شکل گرفته شده است

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید مردم نقش اصلی را ایفا کنند و الحمدالله شرایط استان قزوین در این حوزه به واسطه همراهی و تدین مردم این استان مناسب است

علیخانی بیان کرد: توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و دور کردن مردم از سبک زندگی غربی می‌تواند آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را رفع کند

وی ادامه داد: باید شاخصه‌های سبک زندگی غربی و عوارض ناشی از این سبک از زندگی را به جامعه معرفی کرد و بدون شک مردم با درک درست این سبک زندگی از آن دوری خواهند کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین در پایان یادآور شد: جریان شناسی حوزه سبک زندگی باید در دستور نخبگان قرار بگیرد و برای جامعه نیز تبیین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356258

مهمترین اخبار ایران و جهان: