نیوز سیتی!
13 اسفند 1402 - 04:45

مومنی: گفتم یا باید اطری را ضربه‌ کنم یا خیلی سریع ۱۰ امتیاز بگیرم

کشتی‌گیر تیم پتروشیمی شازند گفت: پیش از کشتی با اطری با خودم گفتم نباید به او فرصت فن زدن بدهم و خیلی سریع یا کشتی را ۱۰-صفر کرده یا ضربه فنی‌اش کنم.

رضا مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی 10 بر صفر مقابل رضا اطری کشتی‌گیر کهنه‌کار دو وزن 57 و 61 کیلوگرم که مدال نقره سال 2022 جهان را در کارنامه دارد، اظهار داشت: 2-3 سال پیش ما با هم در 57 کیلوگرم کشتی گرفته بودیم، مسابقه‌ای که اولین میدان من در رده سنی بزرگسالان بود و اطری من را 10-صفر برده بود. خیلی به فکر انتقام گرفتن از آن مبارزه و نتیجه بودم.

وی ادامه داد: پیش از کشتی با خودم گفتم اگر بخواهم 2-2 و یا مثلاً 3-2 اطری را ببرم، او خیلی کشتی بلد است و فن و بند کشتی را خوب می‌شناسد و می‌تواند نتیجه را برگرداند. اطری چند سال است که در این وزن کشتی می‌گیرد و خیلی تجربه دارد، می‌تواند کشتی نزدیک را خیلی زود به نفع خودش تمام کند، بنابراین نباید فرصت این کار را به او می‌دادم و باید نبض کشتی را به دست می‌گرفتم.

این کشتی‌گیر جوان وزن 61 کیلوگرم تصریح کرد: برای این کشتی با برنامه‌ریزی پیش رفتم و همان کاری که می‌خواستم را انجام دادم. گفتم یا باید او را ضربه فنی کنم یا اینکه خیلی زود 10-صفر کنم که نتواند کاری انجام دهد. به خودم گفته بودم باید یک کشتی‌گیر خوب را ببرم، اگر می‌خواهم مدعی باشم.

مومنی 22 ساله که در جام باشگاه‌های جهان 4 کشتی برای تیم پتروشیمی شازند گرفت و هر 4 مبارزه را هم با برد پشت سر گذاشت، درباره اینکه به چه جامی اعزام خواهد شد؟، گفت: جایی نمی‌روم، فکر کنم مبارزه بعدی‌ام در جام تختی باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1681414

مهمترین اخبار ایران و جهان: