نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 10:12

شهادت رزمندگان اسلام محور مقاومت را مستحکم‌تر می‌کند

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: اگرچه استکبار و دشمنان اسلام سردار قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی را به شهادت رساندند، اما بدانند شهادت موجب استحکام محور مقاومت، اسلام و انقلاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل٬ حجت‌الاسلام عزیزی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت با حضور رؤسای ادارات و جمعی از روحانیون در دفتر امام جمعه بیله سوار برگزار شد٬ اظهار کرد:در روز نهم دی مردم نشان دادند که چقدر با بصیرت هستند، نهم دی در حقیقت یک مکتب و یک عشق است، در نهم دی مردم نشان دادند چقدر بصیرت دارند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، افزود: پیامبر (ص) فرمودند که نماد همه خوبی‌ها نیکی‌ها فاطمه(س) است، حضرت فاطمه(س) به معنای واقعی شجاعت، عبادت، طهارت، بندگی، خلوص نیت است؛ حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز همسرداری و خانه‌داری و علم و دانش حقیقی الهی است.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت حوادث اخیر در سوریه، تصریح کرد: سردار سلیمانی یک نمونه بی‌نظیر و مکتب است و در حوادث اخیر در سوریه مشاهده شد که همان دست پلیدی که سردار را به شهادت رساند، سید رضی را نیز از دنیای اسلام گرفت.

عزیزی بیان کرد: نام شهید سلیمانی همیشه جاودان خواهد ماند و در شرایط کنونی می‌تواند یک الگوی عینی برای مسئولان و جوانان باشد؛ همه مردم ترور یار دیرین سردار سلیمانی، شهید سید رضی موسوی را محکوم می‌کنند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625058

مهمترین اخبار ایران و جهان: