نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 18:32

فراهم کردن شغل و مسکن اولویت دولت سیزدهم در حوزه جوانان است

قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان با فراهم کردن مسکن و شغل از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم در حوزه جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن کبیری ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از نیازهای امروز جامعه ترویج ازدواج از نوع آسان در بین جوانان است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید نسبت به ایجاد اشتغال و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان احساس مسئولیت کرده و خود را در برابر آن مسئول بدانند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین تاکید کرد: فراهم کردن مسکن و اشتغال پایدار می‌تواند زمینه ازدواج به موقع را در خانواده‌ها و جوانان فراهم کند.

وی ادامه داد: ترویج این سنت الهی با فراهم کردن مسکن و شغل از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم در حوزه جوانان است.

کبیری تاکید کرد: هر دستگاه اجرایی در استان قزوین باید برنامه عملیاتی خود را در حوزه فرهنگ سازی و تسهیل ازدواج برای جوانان تدوین و ارائه دهد.

وی عنوان کرد: فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان باید دغدغه جدی مسؤولان و متولیان امر باشد و نباید نگاه به ازدواج آسان شعاری و مختص یک هفته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: بانک‌های استان قزوین نیز باید عملکرد خود را در حوزه تسهیلات ازدواج ارائه دهند و اگر مشکلی در این حوزه وجود دارد نسبت به رفع آن باید اقدام کنیم.

وی در پایان با تقدیر از دستگاه‌هایی که در حوزه جوانان احساس مسئولیت می‌کنند یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاه‌هایی است که در حوزه اشتغال و کارآفرینی اقدامات قابل تقدیری را انجام داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036614

مهمترین اخبار ایران و جهان: